/Files/images/1/l2.jpg

Є на світі різні звуки,

Чути їх складна наука.

Ти прислухайся, замри -

Все, що зможеш повтори

Завдання вчителя-логопеда у логопедичному кабінеті:

1. Виявлення дітей з мовними вадами.

2. Діагностика мовленнєвих порушень.

3. Корекція порушень усного і писемного мовлення.

4. Профілактика відхилень мовного розвитку.

5. Пропаганда логопедичних занять серед педагогів та батьків.

6. У своїй діяльності логопед керується Законами України:„Про загальну середню освіту”,„Положенням про логопедичні пункти системи освіти” від 13.05.1993 №135.

/Files/images/1-1/f07f191e015e480ecf359c17898fc6ce.png

Організація логопедичної роботи.

•Обстеженя учнів для зарахування їх до логопедичного кабінету проводиться з 1 по 30 вересня і з 1 по 30 травня.

•До логопедичного кабінету зараховуються діти, які мають різні вади мовленнєвого розвитку.

•Прийом учнів з вадами мови проводиться протягом усього навчального року в міру звільнення місць


•Наповнюваність груп – 4-5 дітей.

•На логопедичному пункті одночасно працює 25 – 30 дітей.

/Files/images/1-1/f07f191e015e480ecf359c17898fc6ce.png

Що ми робимо на логопедичних заняттях?

•Розвиваємо артикуляційну та дрібну моторику.

•Формуємо правильну звуковимову, закріплюємо її у скоромовках, віршах, зв'язному мовленні.

•Розвиваємо слухову увагу, пам'ять,фонематичний слух, звуковий аналіз та синтез.

•Поповнюємо словник, вчимося правильно граматично та зв'язно оформлювати висловлювання.

•Розвиваємо різні види мислення.

•Розвиваємо зорову увагу, пам'ять.

•Розвиваємо та коригуємо зорово- просторові орієнтації.

•Коригуємо різні види дислексій(порушення навичок читання) та дисграфій (порушення навичок письма).

Пам'ятайте, що грамотна, добре поставлена ​​вимова в майбутньому принесе Вашій дитині лише користь!

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 762